Sunday, August 7, 2011

Blog Baru


Assalamualaikum. Ini adalah blog terbaru dengan nama baru dan address blog yang baru. Hehe. Kenapa aku buat baru?? Aku pun tak tau. Haha. Tiba-tiba terasa nak buat blog baru dengan nama aku sendiri. Blog sebelum ni aku menggunakan nama lain, dan blog itu sebenarnye aku nak jadikan sebagai general blog, yang cerita tentang isu-isu semasa ke, internet ke, blogging ke, ape-ape je lah. Tapi tak tau lah, bile dah lame berblog, aku rase sebaiknye aku menggunakan blog dengan nama aku sendiri. Tapi bukan nama penuh la. Hihi.

Jadi, aku nak mencuba jugak dengan blog baru ni, walaupun terpaksa kembali gigih mencari follower, mempromote blog, blogwalking dan sebagainye. Sangat susah sebenarnye nak menarik minat pembaca untuk membace blog. Tak gitu?? Jadi, aku akan cuba dan sentiasa memperbaiki cara penulisan aku, dan sentiasa belajar, belajar dan belajar untuk menjadi seorang blogger yang berjaya satu hari nanti. Waahhhh. Insyaallah.

So, untuk permulaan, aku akan 'mengimportkan' posting-posting yang menarik bagi aku dari blog lame aku ke blog ni. Hanye entry-entry yang aku rase cam sayang je la aku letak kat blog ni balik, especially entry-entry yang dibuat hasil titik peluh dan kepenatan aku sendiri. Jadi kalau korang rase macam dah pernah bace mane-mane posting yang ade dalam blog ni, jangan ingat aku copycat pulak ye. Memang copycat pun, tapi copycat dari penulisan sendiri jugak. Hehe. Aku sendiri pun memang tak suka copycat entry-entry orang ni.

Oleh itu, dengan lafaz bismillah, saya merasmikan blog Encik Eman sebagai blog baru saya, dan insyaallah kalau aku rase selesa dengan blog ini, blog ini akan menjadi satu-satunye blog aku. Blog lain aku delete. Penat lah ade banyak-banyak blog ni. Okeh. Jom start promoting & blogwalking. (Please support me guyz) :))

2 comments:

Anonymous said...

bravo bro! saya sokong dari belakang..citer la pasal budak-budak ISA sekali..baru menarik..

EmaN said...

Aih, macam kenal je..sape lah ni agaknye ye...huhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...