Wednesday, August 24, 2011

Ramadhan Terakhir Dah Nak Berakhir

Aku semalam tertinggal 1 episod slot samarinda Ramadhan Terakhir kat TV3 tuh. Boleh pulak tak ingat nak tengok semalam. Adoyaii. Alih-alih hari ni tengok, yang jahat dah jadi baik. Kan dah tertanye-tanye macam mane boleh jadi macam tu?? Haha.


Best sebenarnye drama ni. Dari segi lakonan, jalan cerita, semuanye best. Lagu tema pun best. Tajuk lagu Jangan Lupa Namaku nyanyian Pompa Bensin. Tak pernah dengar pulak name penyanyi nih.

Dalam drama nih, paling aku terpegun pelakon perempuan yang bawak watak jahat tu, Mazni name die dalam cerita tuh. Aku tertanye-tanye jugak sape perempuan ni, sebab tak pernah nampak die berlakon kat TV. Tapi lakonan die dalam drama nih memang mantap!! Sampai jadi benci aku tengok die. Haha. 


Tapi dah habis tengok drama tadi, ade sumber yang mengatakan Mazni tuh adik kepada Kak Ogy Ahmad Daud. Dengan bantuan Mr. Google, search punye search, memang sah die adik Kak Ogy. Name sebenar die Fazlina Dato’ Ahmad Daud. Haha. Semangat aku search. 

Esok dah masuk episod yang terkahir dah. Ye lah kan, minggu depan dah nak raye. Ape-pun, drama ni memang best. Boleh dijadikan pengajaran buat semua. Esok malam kena tengok episod terakhir. :)


3 comments:

WfKhrdn said...

seriously 19sept baru masuk??

EmaN said...

12 Sept masuk...tak tengok yg updated punye...huhu...sory..hihi

Anonymous said...

HI MANA NK TGK DRAMA NI DA LAMA CARIK TK JUMPA2 πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...