Monday, August 8, 2011

Petua Kaki Kebas (Versi Korea??)

Salam...entry kali ini nak berkongsi cerita mengenai petua atau cara menghilangkan kaki kebas - versi korea....sebenarnya aku sendiri pun tak tau ini petua nak menghilangkan kaki kebas atau tidak, cuma tiba-tiba nak tulis entry ni sebab masa tengah tengok drama korea tadi, ada pulak 'action' yang dia buat masa kaki pelakon tu tengah kebas...haa, tengok je la kat bawah ni....oh ye, lupa pulak nak bagi tau cerita apa....cerita nya adalah drama PARADISE RANCH...ada dalam episode 16 (episode last)....


Sebab kaki Si Hero kebas: sebab dia duduk macam tu lama2
Si Hero mula berasa kebas pada kakinya
Si Heroin sedang membetulkan kaki suaminya
Si Hero mula memetik jarinya pada lidah
Si Heroin juga memetikkan jarinya pada lidah
Selepas itu Si Heroin memetikkan jarinya pada hidung Hero nya
Aishhh...petua terlebih pulak...hihi
 
Itulah je lah yang nak diceritakan sebenarnya....tak tau la cara dia orang macam tu ke tak kan....tapi cara orang kita macam mana ek?? Kalu aku kaki kebas, biar je la....adoiii, adoii, adoii, pastu hilang terus kebas nya....hehehe....apa-apa pun, saja je nak berkongsi cerita di malam hari ni....ok, selamat tengah malam!!

Review pasal cerita ni
Drama: Paradise Ranch
Episode: 16 episodes
Genre: Romatic Comedy
Rating: Kasi 4/5 la
Comment: Ok la cerita ni, best...da bagi 4/5 tu kan...hihi...

p/s: Macam yang aku dah mention sebelum ni, ade beberape entry adalah entry yang aku copy dari blog lame aku. So, kalau ade yang dah terbace 2 kali tu, bace je lah ye. Hehe. Bukannnye ape, sayang pulak nak buang macam tu je dengan beberapa entry yang ade kat blog lame tu. So, aku transfer la kat blog baru ni. Tak semua pun, sikit je je aku transfer. Tq.. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...