Saturday, August 20, 2011

First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia




Salam Sabtu. Heheh, ni kali pertama aku join GA nih. GA pertama jugak yang dianjurkan oleh Tengku Nizam. Daripada GA nih, aku dapat kenal satu lagi tempat untuk para bloggers Malaysia berkumpul, iaitu Rakan Blogger Klik 1 Malaysia. Ape lagi, jom daftar ramai-ramai kat website nih.  =)

Untuk GA nih, semua hadiah yang ditawarkan agak menarik!! Kalau dah join GA nih, kena bagi tau hadiah ape rase nak menang. Haaa, so aku rase aku cume nak hadiah yang ni je.


Iklan Gambar bersaiz 230 x 60 sebulan di Klik1Malaysia
bernilai RM 50 x 5 Pemenang

Iklan Text (10 patah perkataan) sebulan di
Klik1Malaysia bernilai
  RM 30 x 5 Pemenang

Tak kisah lah yang mane-mane pun, yang gambar ke yang text ke. Hehe. Nak bagi tau 1 lagi hadiah boleh tak?? Kot2 tak dapat yang kat atas lah. Haha. 1 lagi hadiah yang aku nak ialah:

Doodle yang comel tajaan Cik Asfz x 5 Pemenang

Oleh sebab aku dah cuba berdoodle berkali-kali dah, tapi tak menjadi (al-maklumlah, tangan memang tangan kayu, tak reti lukis), jadi kalau dapat doodle dari orang pun jadi la.  :D

Hah, tu je lah kot. Ape-ape pun jom reramai join GA nih. Nak join boleh KLIK SINI!!!.

2 comments:

Anonymous said...

jalan-jalan dari GA Tengku Nizam...
hadiah memang lumayan...moga kita sama-sama menang hadiah la!...heee

EmaN said...

Hokeh!! Gud luck!! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...