Monday, June 18, 2012

Si Budak Pencuri



Huih, terkejut aku malam ni. Tibe-tibe jiran sebelah rumah bising-bising, terus keluar rumah tengok apekebende. Ghupenye die duk tengah pegang sorang budak, sambil marah-marah. Budak tu dengan pakai seluar dalam je. Al-kisahnye, budak yang berumur 13 tahun itu kena cekup dengan jiran aku sebab curi baju dalam & seluar dalam. Dah 3 minggu rupenye die wat keje tu. Ish3x. Baru 13 tahun dik oi. Muka suci lagi aku tengok.

Terus jiran aku bawak budak tu, cari umah die, jumpe mak bapak si budak tu. Lebih membulatkan mata aku, lepas mak die kuar tanye kenapa, mak die masuk dalam kejap, then keluar balik dengan getah paip terus parp parp parp!!! Huww. Seram sejuk nengoknye. Habis sume jiran keluar, mane tak nye, mak nya menjerit-jerit. Kesian pulak tengok si anak itu. Huhu.

Hmmm, budak-budak lagi dah pandai wat keje camni. Yang malunye sape? Mak ayah jugak. Ye lah, kite orang kat sini berjiran baik. Mak ayah pun sepatotnye jangan lah biasa bagi anak-anak yang kecik lagi keluar malam-malam. Didikan dari kecik tu lah yang paling penting. Tak gitu. Huhu.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...