Tuesday, August 9, 2011

Laman terbaik download Movies, TV Series, Japanese & Korean Drama

Korang minat Drama Jepun & Korea?? Kat bawah ni aku senaraikan laman-laman website yang menjadi sumber untuk aku download drama-drama Jepun & Korea selama ni. Hehe.

# Student Life (quemisu.blogspot.com)


Blog ni cuma ade drama-drama korea sahaja. Drama-drama yang ade kebanyakan nye memang best. Dan drama-drama yang ade dalam blog ni semuanye dalam format RMVB dan file sharing yang digunakan adalah mediafire. Sebab tu la aku suka download drama-drama korea kat sini, sebab size drama nye kecik. Nak download pun cepat & jimat space kalau letak dalam laptop kan. Hihi.


# Mediafire Movie


Website ni sebenarnye menyediakan Asian Drama, Movies, English TV Series & Drama Melayu. Drama Jepun tak banyak sangat sebenarnye, Drama Korea banyak la jugak kot. Website ni menggunakan filesharing mediafire, megaupload, fileserve & usaupload. Format & file size yang disediakan pun kebanyakan nye file size yang kecik-kecik.


# GbloG85


Drama Korea & Jepun memang banyak dalam website ni. Selain tu, siapa-siapa yang minat dengan English TV Series tu, kat sini memang terbaik untuk download TV Series. Movies dan anime pun ade. Format yang digunakan ade AVI & ade jugak RMVB. Filesharing kebanyakan nye mediafire jugak.
Site: [GBloG85]


Website-website lain yang pernah aku guna adalah:
1) Syok.org - Ade movies, software, e-book, games & sebagainye (kena register dulu yer).
2) Heaven Of Desires - Drama Korean, Japanese, Chinese, Anime & TV Series.

Website-website kat bawah pulak adalah website-website yang baru aku kenali. Sumber dari JomPHP.


# Dorama x264

Menyediakan Korean, Japanese, Chinese & Taiwanese Drama. Ade juga anime. File size kebanyakannye 150MB per episode. Memang best. :)


# Medium Quality

Menyediakan Korean & Japanese Drama, dan Korean & Japanese Movies. File size pun kecik.


# My Asian Cinema

Menyediakan Asian Drama yang pelbagai & Asian Movies yang pelbagai. Sangat banyak.
Site: [My Asian Cinema]

Ni je lah kot website-website yang aku tahu. Kalau ade lagi website-website yang best untuk dilawati boleh la suggest jugak yer kat sini. :)
Thanks... :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...